Panaszkezelés

Tájékoztató a panaszkezelési folyamatról

Ha befektetési jegy forgalmazással kapcsolatban van panasza

Infó

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az OTP Alapkezelő nem végez befektetési jegy forgalmazást.
Befektetési jegyeink forgalmazó partnereinken keresztül vásárolhatóak meg országszerte személyesen vagy akár online is.

Kérjük, hogy az OTP Alapkezelő által kezelt alapok befektetési jegyeinek forgalmazásával kapcsolatos panaszával ne az OTP Alapkezelőhöz, hanem a forgalmazóként eljáró OTP Bank Nyrt. Panaszkezelési Főosztályához forduljon. Amennyiben szeretné az OTP Bankkal felvenni a kapcsolatot, látogasson el az OTP Bank honlapjára!

Ha befektetési jegyét nem az OTP Banknál vásárolta, akkor kérjük, hogy a befektetési jegyet eladó illetékes forgalmazóhoz forduljon!

Ha egyéb, az OTP Alapkezelővel kapcsolatos panasza van

Amennyiben az alapok befektetési politikájával kapcsolatos kérdése vagy észrevétele van, vagy az Alapkezelő működésével kapcsolatban érdeklődik, forduljon hozzánk bizalommal!

  1. Böngésszen online tartalmaink és a közzétett dokumentumok között!

    Weboldalunkon a befektetési döntésekhez szükséges, valamint cégünk és az általunk kezelt befektetési alapok működésével kapcsolatos minden információt megtalál. Kérjük, tekintse át az alábbi tartalmakat, hogy kérdésére választ vagy észrevételére megoldást találjon!

    Összefoglaló a befektetési alapok működéséről és jellemzőiről

    Az OTP Alapkezlő szabályzatai és egyéb hivatalos dokumentumok

    Megtekintheti az alapok aktuális árfolyamát és nettó eszközértékét

  2. Amennyiben panaszára nem talált megoldást, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

    Az alapok befektetési politikájával vagy az Alapkezelő működésével kapcsolatos kérdésével az alábbi csatornákon kereshet meg minket. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Tudjon meg többet a panaszkezelésről!

Az OTP Alapkezelő Zrt. (továbbiakban Alapkezelő) biztosítja, hogy az Alapkezelő magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó észrevételét, panaszát bárki – függetlenül attól, hogy az Alapkezelő ügyfele vagy sem – közölhesse. Az Alapkezelő biztosítja, hogy az ügyfél a társaság magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy megbízott által átadott irat útján, postai úton, elektronikus levélben) díjmentesen közölhesse.

További információra van szüksége?

Weboldalunkon cégünkkel és az általunk kezelt alapokkal kapcsolatos minden információt megtalál.

Ha Ön még csak most ismerkedik az értékpapíralapokkal, mint befektetési lehetőségekkel, akkor érdemes elolvasnia a legfontosabb információkat.

Befektetési jegyeinket forgalmazó partnereinken keresztül országszerte, személyesen és akár online is megvásárolhatja.

A honlap megfelelő működtetése érdekében sütiket használunk a weboldalon.